Algemene voorwaarden Flessenpost & inzendingen Foto’s - VVV Ameland

Flessenpost & Foto’s

We zijn ontzettend blij dat je jouw herinneringen, verhalen en foto’s van Ameland met ons wilt delen!

Of je nu wilt bijdragen aan onze Flessenpost-pagina of prachtige foto’s wilt inzenden, we willen je graag informeren over de voorwaarden voor het gebruik van jouw inzendingen. Lees onderstaande voorwaarden goed door voordat je jouw materiaal verstuurt.

We kijken uit naar jouw mooie verhalen, foto’s en herinneringen! 🌅

Algemene voorwaarden Flessenpost-pagina

Door jouw verhaal of herinnering te delen voor onze Flessenpost-pagina, geef je ons toestemming om:

• Jouw verhaal, ervaring en foto of video te publiceren op fe Flessenpost-pagina van onze website.
  • Jouw inzending te delen op onze social-mediakanalen, zoals Facebook en Instagram.
  • Jouw inzending op te nemen in onze digitale nieuwsbrief.

Dit bieden wij jou:

• Gratis publiciteit op onze Flessenpost-pagina, social-mediakanalen en in onze nieuwsbrief.
  • Vermelding van jouw naam bij jouw verhaal of ervaring, tenzij je liever anoniem blijft. Geef dit bij inzending duidelijk aan.

Algemene voorwaarden foto’s inzenden

Algemene Voorwaarden Flessenpost & Inzendingen Foto’s - VVV Ameland

Inzendingen van foto’s voor algemeen gebruik

Je kunt ook foto's inzenden voor algemeen gebruik door VVV Ameland.

Deze foto's kunnen op verschillende kanalen en in uitingen worden gebruikt, zoals op onze websites, social media (Facebook en Instagram), brochures en in samenwerking met externe partijen.

Door jouw foto’s in te sturen, ga je akkoord met de volgende voorwaarden:

Publicatie en naamsvermelding:

• Ingestuurde foto’s mogen zonder naamsvermelding gepubliceerd worden op de kanalen en uitingen van VVV Ameland. In de meeste gevallen zullen we echter je naam bij de foto vermelden, tenzij je anders aangeeft.
  • We kunnen externe partijen, zoals journalisten, bloggers of partners, toestemming geven om de foto’s te gebruiken. Als je dit niet wilt, geef dit dan aan bij het inzenden van de foto.

Locatie en eigendom:

• De ingezonden foto’s dienen op Ameland gemaakt te zijn en je moet de eigenaar zijn van de rechten op de foto’s. Door de foto’s in te sturen, verklaar je dat je deze rechten bezit.

Toestemming gefotografeerden:

• Als er personen op de foto staan, moeten zij akkoord zijn met de inzending. Eventuele privacyclaims zijn de verantwoordelijkheid van de inzender.

Algemene voorwaarden voor alle inzendingen

• Auteursrecht en Eigendom: Door akkoord te gaan met deze voorwaarden, verklaar je dat het ingezonden materiaal (teksten, foto’s of video’s) jouw eigendom is en dat je VVV Ameland toestemming geeft om deze te gebruiken volgens de hierboven beschreven voorwaarden.
  • Toestemming Intrekken: Je kunt je toestemming op elk moment intrekken door een e-mail te sturen naar foto@vvvameland.nl. Geef hierbij een directe link naar de betreffende inzending. We verwijderen het materiaal binnen 5 werkdagen van onze digitale kanalen. In geval van plaatsing in een reeds verzonden nieuwsbrief, kunnen we het niet meer verwijderen.