Eindejaarsconcert pop-gospelkoor Inspirit i.s.m. het Amelander Shantykoor   - VVV Ameland

Eindejaarsconcert Inspirit & Shantykoor

Inspirit is een Pop-gospelkoor bestaande uit 25 enthousiaste Amelander dames onder leiding van Julia van Houten.

Over pop-gospelkoor Inspirit:
Pop-gospelkoor Inspirit is opgericht in 2011 en elke woensdagavond wordt er met veel plezier gerepeteerd. Natuurlijk is er naast het zingen ook tijd voor onderlinge sociale contacten. De combinatie van inzet en enthousiasme is erg belangrijk om een mooi optreden neer te kunnen zetten. Zingen is vooral plezier hebben en dit proberen we in onze optredens te laten zien.

We zingen pop, gospel, Nederlands- en Engelse liedjes.

Over het Amelander Shantykoor:
Het Amelander Shantykoor is een zeer actieve zanggroep die sinds maart 1986 bezig is met het verzamelen en ten gehore brengen van Shanty´s. Het Amelander Shantykoor heeft duidelijk een voortrekkersrol gespeeld. Als allereerste gingen zij zich specifiek en uitsluitend toeleggen op het ten gehore brengen van Shanty's op een geheel eigen en enthousiaste manier. In de afgelopen 20 jaar was het koor reeds vele malen te gast in Engeland, Duitsland, Polen, België en uiteraard in eigen land.

Locatie Eindejaarsconcert: Sint Magnuskerk, Hollum

De entree is altijd gratis, wel is er een collecte voor een vrije gift na afloop.

Tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Sint Magnuskerk, Hollum

Oosterlaan 2
9161 AC, Hollum

Naar website

Choose your language

We noticed your device is in a differnt language.
Please select your prefered language.